Canalblog Tous les blogs Top blogs Mode, Art & Design Tous les blogs Mode, Art & Design
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
MENU
Mon grain d' sel
Publicité
20 octobre 2011

Le Messager

messager

 

Voilà c'est fini… !!

 

 

Publicité
Commentaires
E
quel beau travail ! ton talent ne s'arrête décidément pas. Bises !
Répondre
S
Sublime...
Répondre
P
Hello Marie,<br /> <br /> Your illustrations are Beautiful !!!!!!!<br /> BRAVO !!!!!!!!!!!!!!!!<br /> I'm a children's book illustrator, too.<br /> I really love one of your book: La memoire envolee, that grandmother is so lovely.<br /> <br /> But, I can't find it in my country, so would you like to swap the books?<br /> I could send you, one of my books to your address & I would be happy if you send me your book.<br /> <br /> what is your idea? ;)<br /> xoxo<br /> Parisa
Répondre
C
Vraiment splendide!
Répondre
E
Oi... ameir o teu site e estou seguindo para ver mais das suas pbras de artes... <br /> Parabéns!!!!<br /> Xerim.
Répondre
Publicité
Mon grain d' sel
Archives
Publicité
Publicité